Deze week informatie opgevraagd over het dichten van de konische koppelingen fuellines.
Er waren wisselende meningen over, wel of geen teflon. We hebben maar het advies van goodridge gebruikt, welke aangaven dat teflon tape kan gebruiken. Dit gedaan hebbende was het lek zo weg. We kwamen er wel achter dat we het verkeerde pressure metertje hadden gekocht bij Summit, gaat maar tot 15 Psi, en we hebben 40 psi nodig.. 8-(., De regulator zit en nu mooi op.
Het brandstofpompje bij de tank , met het beschermkapje , was ook dicht..
Twee uur bezig geweest met het beugeltje voor de slangen van de oliekoeler., maar hopelijk zit het, volgende week verder kijken.
Het andere project was de uitlaat, we kwamen er achter dat moer voor de lamda sensor niet op de uitlaat zat. slordig.. 8-( we moeten hier dus mee terug naar DAX, we hopen wel dat er catalysatoren , zoals gevraagd in de pijp zitten.. John van Dax zal dit wel oplossen. Het monteren van de uitlaat ging prima, wel met het slijpen onder het polyester slijpstof.
Het was een productieve zaterdag
Geen opmerkingen:
Een reactie posten